Sunday, February 20, 2011

Julemarkedets første spor

Julemarkedet var en stor suksess! Jeg storkoste meg og fikk en del kunder :) Jeg håper at jeg har klart å få bloggen min og det jeg lager litt mere kjent- så jeg håper mange stopper innom her og ser hva jeg har på bloggen! Det har vært en del innom allerede, til og  med fra andre verdensdeler :)

Doughnutring

Doughnutøredobber

To vebsider dere bør sjekke ut er:
http://www.gekkogekko.se/
http://sandvaerestetikk.no/
De hadde så mye fint til salgs på julemarkedet, så det er verdt å ta en tur innom! :)

Ellers har jeg et stort lager av varer, så det er bare å bestille!

Jeg har også mange nye, gode idéer på lur, så gleeeed dere til mer  :D

Send meg en mail om:

  • Du så noe på julemarkedet som du angrer deg for ikke å ha kjøpt.
  • Du så noe du hadde lyst på, men ville ha det i en annen farge, øredobber istedet for smykkeanheng, nikkelfrie øredobber, osv.
  • Du har noen ønsker eller spørsmål.
  • Du var ikke på julemarkedet, men ønsker å kjøpe noe.
  • Hva som helst :)
Bamseøredobber


Jeg har mange forskjellige vennskapsarmbånd til salgs. De er behagelige og myke, og er laget av Egyptisk bomull. De finnes i mange fargekombinasjoner :) De koster 50kr per stykk.

Diverse fra Julemarkedet, vennskapsarmbåndene
er i nederst høyre hjørne.

Håndlagde smykker er ekstra spesielle, og de kommer i egne esker og poser - så skynd deg og bestill! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...